Dziedzina magii pozwalająca na rzucanie czarów destrukcyjnych, takich jak Kula Ognia, Błyskawice czy Lodowy Kolec.
Przywracanie
Jest to dziedzina magii pozwalająca na kontrolę sił życiowych. Przykładowe czary z tej dziedziny to Leczenie,
Odpędzanie Nieumarłych, a także czary ochronne. Rasy posiadające bonus do przywracania to Argonianin, Breton,
Wysoki elf oraz Cesarski.
Przemiana
Jedna z sześciu szkół magii, ma wpływ na wygląd świata, pozwala na zmienianie praw rzeczywistości oraz manipulowania nim.
Zwiększanie tej umiejętności zmniejsza koszt many, którą musimy spożytkować na czary.
Iluzja
Umiejętność pozwalająca manipulować umysłem wroga.
Iluzja to jeden z czterech rodzajów magii. Rasy posiadające bonusy do iluzji to Breton,
Mroczny elf oraz Wysoki elf.
Zaklinanie
Umiejętność pozwalająca na tworzenie magicznych przedmiotów takich jak: pierścienie, amulety, bronie czy pancerze.
Bonus do tej umiejętności posiada: Altmer, Cesarski i Ork.
Przywołanie
Czary tej szkoły polegają na przywoływaniu za pomocą magii stworzeń lub uzbrojenia,
wykorzystywanego później w walce.
Nekromancja jest podspecjalizacją przywoływania, gdyż skupia się wyłącznie na wskrzeszaniu
zwłok zmarłych ludzi i zwierząt.
Ilość odwiedzin: 587
Created by: Dariusz KuśnierzCreated by: Dariusz Kuśnierz